advertise

قیمت سئو یا تعرفه سئو در اصفهان

در مورد چگونگی محاسبه هزینه یا تعرفه سئو سایت باید گفت که فرمول دقیقی وجود ندارد و نمیتوان به صورت دقیق یک عدد مشخص را برای همه افراد یا کسب و کارها تعیین کرد. تعرفه سئو در اصفهان یا قیمت سئو سایت در اصفهان بر اساس عوامل مختلف از جمله سطح دشواری کلمات و وضعیت رقبا و وضعیت فعلی سایت شما مشخص خواهد شد و یا اینکه به صورت ساعتی، پروژه ای یا ماهانه تعیین میشود. اعلام هزینه سئو برای وب سایت بدون انجام بررسی های اولیه اشتباه بوده و در صورتی که شخص یا تیمی بدون بررسی اولیه قیمت قطعی به شما اعلام کرد باید به اعتبار و تخصص آنها شک کنید. سفارش سئو در اصفهان به شرکت های متخصص، در زمان و هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد.

اما قبل از اینکه در مورد هزینه سئو سایت در اصفهان صحبت کنیم باید بدانید که سئو سایت شامل دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی میشود که باید بودجه بندی درستی جهت هزینه هرکدام انجام دهید.
سئو داخلی سایت به کلیه فعالیت های لازم جهت استاندارد سازی و آماده سازی سایت گفته می شود که لازم است قبل از شروع بهینه سازی سئو خارجی و یا تبلیغات گوگل انجام شود. سئو داخلی شامل سئو فنی هم میشود که باید سایت شما از لحاظ فنی هم بررسی و در صورت نیاز اصلاحاتی روی آن صورت گیرد.
سئو خارجی سایت شامل لینک سازی از طریق سیگنال های شبکه های اجتماعی، رپرتاژ آگهی و همه کارهایی است که خارج سایت انجام می شود. سئو خارجی اگر به درستی صورت نگیرد نه‌تنها برای سایت شما مفید نخواهد بود بلکه میتواند نتیجه عکس دهد و رتبه سایت را کاهش دهد. در واقع اگر سئو خارجی را به طور کل انجام ندهید بسیار بهتر از آن است که به طور اشتباه یا ناقص انجام دهید.

قیمت سئو یا تعرفه سئو ساعتی

در سئو ساعتی همانطور که از نامش پیداست هزینه سئو سایت و یا خدمات بهینه سازی سئو به صورت ساعتی محاسبه می گردد و شما می توانید تنها به اندازه نیاز خود از خدمات مشاوره سئو استفاده نمایید. در سئو ساعتی سئو سایت شما مورد بررسی قرار گرفته و تکنیک ها و نکات مربوط به سئو سایت جهت بهینه سازی آن به شما گفته میشود.
در سئو ساعتی شما تنها از تجربیات و دانش تیم سئوکار بهره مند خواهید شد و پیاده سازی نکات و موارد گفته شده بر عهده شما خواهد بود. مشاوره سئو ساعتی زمانی برای شما مفید است که دانش پایه، اطلاعات زمینه ای در مورد ساختار سایت، کد نویسی و بهینه سازی داشته باشید.

• هزینه سئو ساعتی برای کسب و کارهای کوچک بسیار مقرون به صرفه است و شما میتوانید تنها به میزان نیاز خود این هزینه را پرداخت کنید. اما در مقابل ضمانت اجرایی آن خود شما هستید و باید دانش پایه ای برای اجرای آن داشته باشید.

قیمت سئو تکنیکال

در سئو تکنیکال فقط بحث فنی سایت مورد بررسی و اصلاح قرار میگیرد تا سایت شما از نظر فنی مورد پسند گوگل واقع شود و رتبه شما را بهبود دهد. علاوه بر این مواردی که در سئو ساعتی قرار است گفته شود هم به شما آموزش داده میشود. سئو تکنیکال برای افرادی مناسب است که اطلاعات فنی کافی درباره سایت و کدنویسی آن ندارند و میخواهند یک تیم سئوکار قوی بحث سئو تکنیکال سایت را برای آنها انجام دهند. قیمت سئو تکنیکال به وضعیت کدنویسی و سایر عوامل دخیل در سئو فنی سایت بستگی دارد. هرچه شرایط سایت شما از نظر فنی بهتر باشد هزینه سئو تکنیکال کمتر خواهد بود. از طرفی شما صرفا یکبار نیاز به پرداخت هزینه سئو تکنیکال دارید و با همین یکبار همه ایرادهای فنی سایتتان برطرف میشود. در ادامه باید محتوای سایت خود بر اساس آموزش های داده شده پیش ببرید تا رتبه خوبی در نتایج گوگل دریافت کنید.

قیمت سئو یا تعرفه سئو ماهانه

در روش سئو سایت ماهانه، با عقد قرارداد و پرداخت هزینه سئو به صورت ماهانه وظیفه بهینه سازی سئوی سایت شما را تیم سئوکار بر عهده میگیرند. قیمت سئو سایت در روش ماهانه براساس برآوردها و آنالیز اولیه وب سایت، رقبا و سایر پارامترهای تأثیر گذار مثل کلمات کلیدی و... تعیین و از حداقل ۲ میلیون تومان در ماه آغاز می شود و میتواند تا ۲۰ الی ۳۰ ملیون تومان در ماه هم برسد.
هنگامی که میخواهید سئو سایت خود در اصفهان را به یک تیم سئوکار بسپارید باید دقت لازم را داشته باشید. در صورت عدم دقت کافی و عدم بررسی سوابق و نمونه کارهای تیم مذکور ضرر و زیان زیادی را ممکن است متحمل شوید و علاوه بر از بین رفتن هزینه مالی، از نظر زمانی هم به ضرر شما خواهد شد.
در روش سئو ماهانه وضعیت وب سایت به صورت کلی بهبود پیدا می کند و رتبه بهتری در نتایج گوگل به دست خواهید آورد. سئو ماهانه از لحاظ پایداری نتیجه از سایر روش ها ماندگار تر است و تا مدت ها پس از به نتیجه رسیدن میتوانید از نتایج آن بهره مند شوید.

هزینه سئو ماهانه نسبت به سئو ساعتی بیشتر است اما نتایج بسیار پایدار تری دارد و و با توجه به مبلغی که هزینه میکنید تضامین مختلفی هم برای به نتیجه رسیدن شما ارائه میشود. این روش نسبت با سایر روش های سئو ارزش بیشتری نسبت به هزینه برای شما در پی خواهد داشت و به صورت ماهانه میتوانید از نتایج آن آگاه شوید. در این روش میزان رشد دقیقا مشخص نمیشود و نمیتوان به صورت قطعی گفت که سایت شما چقدر ورودی پیدا خواهد کرد.

قیمت سئو یا تعرفه سئو پروژه ای

قیمت سئو پروژه ای در اصفهان بسیار متغیر است و با توجه به زمان و اهداف پروژه قیمت آن مشخص میشود. در سئو پروژه ای به شما تضمین داده میشود تا به رتبه و جایگاه مد نظر خود به گوگل برسید و از آنجایی که هزینه کل پروژه سئو در ابتدا مشخص خواهد شد شما دیگر نیاز به نگرانی درباره هزینه اضافه نخواهید داشت. در روش سئو پروژه ای با توجه به اینکه اهداف و نتایج بهینه سازی سایت از قبل تعیین شده است شما تنها در صورت رسیدن به نتیجه مد نظر هزینه پرداخت خواهید کرد، در غیر اینصورت مبلغ شما عودت داده خواهد شد.
در روش سئو پروژه ای اهداف و نتایج مد نظر شما از قبل مشخص شده و شما با خیال راحت تری میتواند روند سئوی سایت خود را پیگیری کنید. علاوه بر این ماندگاری بسیار بالایی هم داشته و شما میتوانید روند پیشرفت ماهانه پروژه خود را مشاهده کنید. اما تعرفه سئو پروژه ای در اصفهان نسبتا بالا است و شما باید هزینه زیادی بابت آن بپردازید. اما نتیجه آن قطعی و شامل ضمانت میشود.

قیمت سئو یا تعرفه سئو تضمینی

قیمت سئو تضمینی در اصفهان نسبت به سایر روش های سئو بیشتر است و باید مبلغ بیشتری بابت بهینه سازی سایت خود پرداخت کنید. اما نتیجه آن تضمینی است و اگر در مدت زمان مشخص شده نتیجه قابل قبولی نگرفتید میتوانید تضامین خود را به اجرا گذاشته و مبلغ خود را پس بگیرید یا اینکه درخواست خسارت نمایید.
سئو تضمینی باعث بهبود رتبه شما در موتور جستجوگر گوگل خواهد شد و بازدیدکنندگان سایت شما را افزایش میدهد. هزینه سئو تضمینی با توجه به موارد مختلف مثل تعداد کلمات کلیدی، وضعیت سایت، آنالیز رقبا و... بسیار متغیر است اما از آنجایی که نتیجه آن قطعی و صد در صد است شما میتوانید روی آن حساب ویژه ای باز کنید. سئو تضمینی برای پروژه هایی که میخواهند در میان مدت یا کوتاه مدت نتیجه بگیرند بسیار موثر است و نتایج قابل قبولی هم برای شما به همراه خواهد داشت.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سئو سایت

عوامل مختلفی روی قیمت سئو و تعرفه آن تاثیرگذار هستند که مهمترین آنها را میتوان موارد زیر دانست:

عمر سایت و مدت زمان ثبت دامنه: هرچه عمر دامنه سایت طولانی تر باشد برای سئو بهتر است و هزینه سئو سایت را کمتر میکند.
تعداد کلمات کلیدی: هرچه تعداد کلمات کلیدی که میخواهید رتبه خود را در گوگل برای آنها بهبود بخشید بیشتر باشد هزینه سئو سایت هم افزایش پیدا خواهد کرد. برای تعداد کلمات کلیدی کمتر، هزینه کمتری هم نیاز است.
میزان رقابت کلمات کلیدی: طبیعتا هرچه رقابت در کلمات کلیدی مطرح شده توسط شما بیشتر باشد باید انرژی بیشتری هم روی سئو سایت گذاشت و در نتیجه قیمت سئو افزایش پیدا میکند.
وضعیت رقبا: هرچه رقبای قوی تری در حوزه آنلاین داشته باشید باید مبلغ بیشتری هم برای سئوی سایت خود هزینه کنید تا بتوانید از آنها پیشی بگیرید. در نتیجه قیمت سئو در این حالت افزایش پیدا میکند.
وضعیت و جایگاه فعلی سایت: هرچه سایت شما وضعیت بهتر و جایگاه بالاتری داشته باشد طبیعتا کار سئوکار را راحت تر کرده و قیمت تمام شده سئو برای شما کاهش پیدا میکند.
مقدار محتوای اختصاصی و تعداد محصولات: این مسئله هم بالطبع هرچه بیشتر باشد قیمت سئو هم افزایش پیدا میکند و باید مبلغ بیشتری بابت سئوی سایت خود هزینه کنید.
کیفیت محتوا: هرچه محتوا های قبلی سایت با کیفیت تر باشند روی سئو سایت تاثیر مثبت بیشتری میگذارند و در نتیجه نیاز به اصلاح محتوای قبلی سایت نیست. در نتیجه قیمت سئو را برای شما کاهش میدهند.
وضعیت تکنیکال سایت: سئو تکنیکال هم مثل کیفیت محتوا ممکن است نیاز به اصلاح داشته یا نداشته باشد. اگر سئو تکنیکال شما مناسب باشد قیمت تمام شده سئو شما کاهش پیدا خواهد کرد.
تعداد و کیفیت بک لینک ها: یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار روی قیمت سئو تعداد و کیفیت بک لینک های سایت شماست. هرچه تعداد و کیفیت بلک لینک های سایت بیشتر باشد از لحاظ سئو قوی تر خواهد بود و تعرفه سئو وبسایت کاهش پیدا میکند. بالعکس هرچه بک لینک های کمتری داشته باشید و کیفیت آنها پایین تر باشد قیمت سئو بیشتر میشود زیرا باید برای بک لینک با کیفیت هزینه بیشتری صورت گیرد.
زمان: یکی دیگر از فاکتور های تاثیر گذار روی قیمت سئو زمان است. هرچه زمان کمتری برای رسیدن به هدف مد نظر داشته باشید باید انرژی بیشتری روی سایت گذاشته شود و قیمت سئو برای شما افزایش پیدا خواهد کرد.

کسب و کار خودت رو گسترش بده

شما هم میتونید به راحتی با راه اندازی سایت خودتون کسب و کارتون رو گسترش بدید و درآمد بسیار بیشتری کسب کنید. تنها کافیه به ما زنگ بزنید یا فرم سفارش سایت رو تکمیل کنید تا برای مشاوره رایگان باهاتون تماس بگیریم.