advertise

طراحی سایت شرکتی در اصفهان

وبسایت شما نماینده شرکت شما در فضای مجازی است. از این رو باید برای طراحی سایت شرکت خود اهمیت ویژه ای قائل شوید. یک طراحی سایت شرکتی خوب و حرفه ای باید ویژگی‌ هایی داشته باشد که نه تنها یک معرف خوب برای شرکت شما و خدمات آن باشد، بلکه به جذب بیشتر مشتری های جدید و ایجاد یک تصویر فوق العاده از شرکت شما در ذهن مخاطب کمک کند. بعلاوه اینکه طراحی سایت شرکتی خوب به افزایش اعتبار برند شما نیز کمک میکند. در ادامه به بررسی مهم‌ ترین ویژگی‌ هایی که در طراحی سایت شرکتی باید رعایت کنید میپردازیم. قابل ذکر است که شرکت پیرا وب ارائه دهنده انواع طراحی سایت شرکتی در اصفهان آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی خوب

همانطور که گفتیم در طراحی سایت شرکتی حرفه ای باید برخی نکات را در نظر بگیرید تا سایت شما بتواند نماینده خوبی از شرکت و برند شما باشد. در ادامه ویژگی های سایت شرکتی خوب را مشاهده میکنید:


UI و UX زیبا

اولین چیزی که در طراحی سایت شرکتی حرفه ای ضروری است توجه به رابط کاربری و طراحی UI و UX زیبا است. همانطور که گفتیم وبسایت شما نماینده شماست و هرچه طراحی زیباتری داشته باشد در جذب مخاطبان بهتر عمل میکند. تصور کنید بخواهید با یک شرکت قرارداد کاری امضا کنید، به محل شرکت میروید و با یک ساختمان با نمای کثیف و راهروهای باریک و سیاه مواجه میشوید. احتمالا در آن لحظه در ادامه همکاری با آن شرکت دچار تردید خواهید شد. سایت شما هم دقیقا همین حالت را خواهد داشت و اگر طراحی حرفه ای نداشته باشد میتواند باعث تردید مخاطبان شما شود.


ریسپانسیو بودن یا سازگاری با دستگاه های مختلف

تقریبا اکثر شرکت های طراحی سایت در اصفهان از این مرحله عبور کرده اند و وبسایت هایی که طراحی میکنند ریسپانسیو است و با دستگاه های مختلف اعم از لپتاپ، موبایل یا تبلت به درستی اجرا میشوند. از این رو ریسپانسیو بودن را نمیتوان به عنوان یک ویژگی خاص در نظر گرفت. با این حال برخی از شرکت ها هم سایت های ریسپانسیو طراحی نمیکنند و در نتیجه سایت شما در دستگاه های مختلف به درستی نمایش داده نخواهد شد. به همین جهت حتما این مسئله را هم در طراحی سایت شرکتی خود در نظر بگیرید.


سرعت بارگزاری بالا و امنیت سایت

سرعت بارگزاری بالا ویژگی دیگری است که باید در طراحی سایت شرکتی به آن توجه نشان دهید. یک سایت کند که بارگزاری آن چند دقیقه طول بکشد نمیتواند نماینده خوبی از شرکت شما باشد. در واقع شما با داشتن یک سایت کند نشان میدهید که برای مخاطب خود ارزش زیادی قائل نبوده و حاضر به هزینه کردن بیشتر جهت افزایش سرعت سایت شرکتی خود برای بهبود رابط کاربری نیستید. توصیه میکنیم که حتما درباره سخت افزارها و نرم افزارهای لازم جهت بهبود سرعت سایت با شرکت طراحی آن صحبت کنید.
درباره ایمنی سایت هم که نیاز به گفتن نیست. گرچه امنیت یک سایت شرکتی به اندازه ایمنی یک سایت فروشگاهی اهمیت ندارد اما چندان هم بی اهمیت نیست. قطعا شما دوست ندارید که داده ها و اطلاعات مشتریان شما در اختیار رقیبانتان قرار گیرد. پس برای اینکه هزینه هایتان کاهش پیدا کند از امنیت سایت خود چشم پوشی نکنید.


ارائه راه های ارتباطی مختلف

طبیعتا قصد شما از راه اندازی وبسایت شرکت ایجاد یک پل ارتباطی بین شما و مخاطبانتان است. از این رو باید راه های ارتباطی مختلفی مثل چت آنلاین، تیکت، شبکه های اجتماعی، شماره تماس و... به راحتی در دسترس مراجعین و بازدیدکنندگان سایت قرار داشته باشد. توجه کنید که پاسخگویی شما در هرکدام از راه های ارتباطی ضروری است و اگر یک راه ارتباطی برای مشتری قرار میدهید حتما پاسخگوی آن هم باشید. پاسخگویی همیشگی باعث افزایش حس اعتماد به شرکت شما خواهد شد.


بهینه سازی جهت موتور های جستجو

این قسمت را هم میتوان از جمله مهمترین ویژگی های طراحی سایت شرکتی دانست. شما با راه اندازی سایت شرکتی میخواهید خدمات مختلف خود را به مخاطبان ارائه دهید. یکی از بهترین راه های تبلیغی بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو یا سئو سایت است. هرچه سایت شما برای موتور های جستجو بهتر بهینه سازی شده باشند موتور های جستجو نظیر گوگل هم سایت و خدمات شما را بیشتر به جستجو کنندگان آن خدمت نشان داده و وبسایت شما در رتبه بهتری قرار خواهد گرفت. سایت شما هرچقدر هم که زیبا و کاربرپسند باشد اما برای موتورهای جستجو بهینه نشده باشد بازدیدکننده چندانی نخواهد داشت و زحمات شما تا حدود زیادی هدر میرود.


داشتن بخش اخبار و مقالات

مخاطبان شما همواره دوست دارند از اخبار و آخرین دستاورد های شرکت شما آگاه باشند. به همین جهت باید نسبت به بارگزاری مقالات و اخبار جدید شرکت اهتمام ورزید. بعلاوه اینکه گزارش دهی منظم نشان از تعهد شرکت شما به مخاطبان و ارزش دادن به آنها میشود. بعلاوه اینکه شما میتوانید برنامه های آینده خود را نیز به اطلاع مخاطبان رسانده و برای آنها یک رسانه قابل اطمینان باشید. همچنین داشتن بخش مجزا برای اخبار و مقالات شرکت میتواند در افزایش آمار بازدید کنندگان به شما کمک بسیار زیادی کند.


قابلیت چند زبانه بودن

چند زبانه بودن برای شرکت هایی که به صورت بین المللی فعالیت میکنند اهمیت بسیار زیادی دارد. از طرف دیگر ممکن است در حال حاضر بازار هدف شما صرفا داخل مرز های ایران باشد، اما در آینده قصد فعالیت در خارج از کشور را داشته باشید. اگر شما هم از این دسته افراد هستید حتما به چند زبانه بودن سایت توجه کنید تا دچار مشکل نشوید. بهتر است که در سایت های چند زبانه، با تغییر زبان مطالب و محتوای سایت با توجه به فرهنگ کشور مقصد تغییر کنید تا بتوانید ارتباط بهتری با مخاطبان برقرار کنید.


از ارائه پروژه ها و نمونه کارها غافل نشوید

نمونه کارهای شما و پروژه های در دست اقدام به مخاطب این امکان را میدهد که تجسم کند چه چیزی در انتظار اوست. مخاطب شما با دیدن پروژه های شما بهتر میتواند تصمیم بگیرد و در وقت شما هم صرفه جویی خواهد شد. از طرف دیگر تنوع نمونه کارها میتواند سلایق مختلف را پوشش داده و افراد با سلایق مختلف به شما مراجعه کنند. و یا حتی اینکه شما تمایل داشته باشید صرفا به نیاز برخی سلایق خاص پاسخ دهید و نمونه کارهای شما صرفا برای آن دسته از افراد باشد. نتیجه همه این موارد صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه شما خواهد شد.


گواهی نامه های خود را ارائه دهید

شما میتوانید انواع گواهینامه های خود را در وبسایت شرکتی خود ارائه داده و این اطمینان را برای مخاطب ایجاد کنید که با یک شرکت معتبر و قابل اطمینان طرف حساب است. از آنجایی که داشتن گواهینامه های مختلف برای افراد اهمیت بالایی دارد به هیچ وجه از این قسمت غافل نشوید. به طور مثال فردی که میخواهد خدمات شما را خریداری کند و به جای دیگری صادر کند نیاز است که درباره استاندارد محصولات شما و گواهینامه هایی که دارد اطلاع داشته باشد.

نتیجه گیری

طراحی سایت شرکتی خوب باید مجموعه‌ای از ویژگی‌ های مختلف را داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن معرف شرکت شما و خدمات آن باشد. طراحی کاربرپسند، گرافیک زیبا، سازگاری با دستگاه های مختلف، امنیت بالا، معرفی کامل شرکت و خدمات آن، داشتن بخش اخبار و مقالات جدید شرکت، ارائه گواهی‌ نامه‌های کسب شده توسط شرکت شما، راه های ارتباطی مختلف با مشتریان، بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو و سئو مناسب سایت، نمایش پروژه‌ها و نمونه‌کارهای انجام شده، قابلیت چندزبانه شدن و... همه از عواملی هستند که می‌توانند به موفقیت یک سایت شرکتی کمک کنند. شرکت پیراوب به شما همه این خدمات به طور کامل برای طراحی سایت شرکتی در اصفهان به شما ارائه میدهد.

کسب و کار خودت رو گسترش بده

شما هم میتونید به راحتی با راه اندازی سایت خودتون کسب و کارتون رو گسترش بدید و درآمد بسیار بیشتری کسب کنید. تنها کافیه به ما زنگ بزنید یا فرم سفارش سایت رو تکمیل کنید تا برای مشاوره رایگان باهاتون تماس بگیریم.