advertise

طراحی سایت پزشکی اصفهان

امروزه تبلیغات یکی از مهمترین قسمت های هر کار و فعالیتی است. اگر شما یک پزشک ماهر باشید اما هیچگونه تبلیغاتی نداشته باشید کسی شما را نمیشناسد و نمیتوانید مراجعین زیادی را جذب کنید. در گذشته تبلیغات دهان به دهان و پخش کردن تراکت درب منازل به شما کمک بسیاری میکرد تا خود را به دیگران بشناسانید. اما امروزه با پیشرفت روز افزون استفاده از دستگاه های ارتباطی تبلیغات در فضای مجازی و داشتن یک وبسایت پزشکی باعث میشود که افراد بیشتری شما را بشناسند و در نتیجه مراجعین بیشتری داشته باشید. در ادامه با مهمترین ویژگی های طراحی سایت پزشکی خوب و مزایای داشتن سایت پزشکی برای هر پزشک یا مرکز پزشکی صحبت خواهیم کرد. شرکت پیراوب با سابقه ای درخشان انواع خدمات طراحی سایت پزشکی در اصفهان را به شما با قیمت های ویژه ارائه میدهد.

چرا باید سایت پزشکی داشته باشیم؟

امروزه یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغاتی داشتن وبسایت است. زمانی که شخصی میخواهد به یک پزشک مراجعه کند اولین کاری که میکند جستجو در گوگل است. بر اساس آماری که موجود است حدود ۹۰ درصد از این افراد صرفا به چند سایت اولی که در گوگل نمایش داده میشوند مراجعه میکند و خدمت خود را از این سایت ها دریافت میکند. حضور شما در لینک های اول گوگل شانس شما را برای افزایش مراجعین بسیار بیشتر میکند.
معرفی خدمات ارائه شده توسط شما یا کلینیک شما از دیگر مزایای داشتن وبسایت پزشکی است. ممکن است بیمار به دنبال خدمت خاصی باشد که شخص شما آن را ارائه میدهد. از این رو به راحتی میتوانید خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات مختلف پزشکی به دیگران بشناسانید.
از طرفی با داشتن یک سایت پزشکی شما میتوانید به طور مستقیم با مراجعین خود در تعامل باشید و روند پیشرفت درمان را به صورت آنلاین پیگیری کنید و به پرسش های آنان پاسخ دهید. اطلاع رسانی زمان های فعالیت، امکان پرسش و پاسخ با عموم مردم و دریافت نظرات مراجعین از دیگر مزایای داشتن سایت پزشکی است.

ویژگی های طراحی سایت پزشکی خوب

برای طراحی سایت پزشکی باید برخی از موارد را در نظر داشته باشید تا بهترین تعامل را با مخاطبان داشته باشید و بتوانید مراجعین خود را افزایش دهید. در ادامه به برخی از مهمترین ویژگی هایی که باید در طراحی سایت پزشکی در نظر داشته باشید اشاره میکنیم.


طراحی زیبا و رابط کاربری مناسب

شاید بتوان اولین و مهمترین ویژگی طراحی سایت پزشکی را ظاهر زیبا و کاربرپسند عنوان کرد. در طراحی سایت پزشکی باید از ساده ترین المان ها استفاده کرد و فونت نوشته ها بسیار ساده و خوانا باشد. رنگ های مورد استفاده در یک وبسایت پزشکی باید رنگ های آرامش بخش باشد تا از نظر روحی و روانی احساس خوبی به بیمار دست بدهد. علاوه بر این باید نحوه چیدمان سایت شما به گونه ای باشد که مخاطب به راحتی بتواند مطالب مختلف سایت را مطالعه کرده و راه های ارتباطی شما کاملا در دسترس او باشد. نمایش زمان های فعالیت مطب و نشان دادن مسیرهای رسیدن به آنجا هم باید در پیش روی کاربر باشد تا بتواند به راحتی مطب شما را پیدا کرده و به آنجا مراجعه کند.
سازگاری با مرورگر های مختلف هم یکی دیگر از اصولی است که در طراحی سایت پزشکی باید رعایت کنید، زیرا تنوع مخاطبان شما بسیار گسترده است و عمدتا از طریق تلفن همراه یا تبلت به سایت شما مراجعه میکنند. به همین دلیل اگر سایت شما با دستگاه های مختلف سازگار نباشد به درستی نشان داده نخواهد شد و مخاطب شما از سایت خارج میشود.


توجه به سرعت بارگزاری سایت

سرعت بارگزاری سایت همواره یکی از فاکتور های مهم در طراحی هر سایتی است. همواره باید به سرعت بارگزاری سایت خود توجه ویژه نشان دهید. زیرا علاوه بر گوگل، مخاطبین شما هم انتظار دارند که مطالب سایت به سرعت برای آنان بارگزای شود و در صورت تاخیر بیش از چند ثانیه از سایت شما خارج میشوند. هرچه سرعت بارگزاری سایت شما بیشتر باشد امتیاز بیشتری هم خواهید گرفت. سرعت بارگزاری سایت تحت تاثیر عوامل مختلف مثل کد نویسی سایت، هاست، سرور، حجم صفحه و... قرار دارد که باید به همه این عوامل توجه کنید.


ارائه اطلاعات دقیق و علمی

وبسایت شما نماینده شماست و مطالبی که در آن بارگزاری میکنید به نوعی گفته خود شما محسوب میشود. به همین دلیل باید بر مطالبی که در وبسایت گذاشته میشود نظارت داشته باشید تا علمی و دقیق باشد. ارائه اطلاعات غلط باعث میشود بیمار نتواند به شما اعتماد پیدا کند. از طرفی ارائه اطلاعات دقیق و راهکار های متناسب با بیماری باعث جلب اعتماد و افزایش مراجعین شما خواهد شد. علاوه بر این گوگل در آپدیت های اخیر خود حساسیت بیشتری نسبت به مطالب منتشر شده در زمینه سلامتی نشان داده و به محتوا هایی که از نظر علمی معتبر نباشند یا توسط متخصصین این زمینه نوشته نشده باشند امتیاز کمتری میدهد. از این رو حتما در طراحی سایت خود این مسئله را در نظر داشته باشید و برای آن وقت بگذارید.


وجود بخش نتایج درمان و موفقیت ها

یکی از جذابترین بخش ها برای بیماران مشاهده نتایج درمان و کار پزشک است. حتما یک قسمت را در طراحی سایت پزشکی برای این منظور قرار دهید تا مخاطبان شما نتیجه عملکرد شما را مشاهده کنند. دیدن نتایج کارتان باعث میشود تا بیماران راحت تر بتوانند درباره مراجعه به مطب شما تصمیم بگیرند. از طرفی دیگر مردم میخواهند بدانند که شرایطی که دچار آن شده اند چه پایانی برای آنان خواهد داشت که گزارش عملکرد شما این آگاهی را تا حدودی به بیماران خواهد داد.


رعایت حریم خصوصی و استاندارد های ایمنی

اگر میخواهید در سایت خود با بیماران در ارتباط باشید و اطلاعات بیماران در سایت شما ثبت شود باید توجه زیادی به امنیت سایت و حفظ حریم خصوصی اشخاص داشته باشید. در کشور ما بخاطر مسائل فرهنگی مردم تمایلی ندارند که افراد دیگر از بیماری ها و مشکلات آنان با خبر شوند. اگر شما در تخصص های حساس تر پزشکی فعالیت میکنید این مسئله حاد تر خواهد شد. به همین دلیل باید نسبت به امنیت اطلاعات و حفظ حریم خصوصی بیماران خود اهتمام ویژه ای بورزید.


وجود بخش آموزشی با سئو مناسب

آموزش مطالب پزشکی با رعایت سئو سایت و استفاده مناسب از کلمات کلیدی باعث افزایش بازدید کنندگان و ترافیک سایت میشود. با افزایش ترافیک سایت اعتبار شما نزد موتورهای جستجوگر از جمله گوگل افزایش پیدا کرده و نهایتا باعث میشود رتبه شما در گوگل بهبود پیدا کند. از این رو بخش آموزشی سایت خود را فعال نگاه دارید تا مخاطبان بیشتری را جذب خود کنید. محتوای آموزشی شما باید از لحاظ سئو بهینه سازی شده باشد تا راحت تر توسط گوگل و سایر موتورهای جستجو شناسایی شده و به مخاطبان نشان داده شود.


بخش رزرواسیون و نوبت دهی

وجود بخش نوبت دهی یا رزرواسیون در طراحی سایت پزشکی به بیمار شما این اجازه را میدهد که جهت مراجعه به مطب برنامه ریزی کرده و تعامل بهتری با شما برقرار کند. این مسئله برای شما هم در برنامه ریزی بهتری کارهایتان کمک زیادی میکند. شما میتوانید در این قسمت هزینه کامل ویزیت یا قسمتی از آن را دریافت کنید تا لغو احتمالی نوبت ها را به حداقل برسانید.


چت آنلاین و ارتباط با شما

همانطور که میدانید مسائل پزشکی بسیار پیچیده هستند و بسیاری از افراد نمیتوانند جواب سوالات خود را در مطالب موجود پیدا کنند. از این رو وجود بخشی جهت چت آنلاین یا ارتباط به دستیاران شما جهت پاسخگویی به سوالات میتواند به افزایش تعامل با بیماران کمک بسیار زیادی کند. افزایش تعامل با افزایش اعتبار شما نزد گوگل همراه خواهد شد و رتبه های بهتر را به سایت پزشکی شما اختصاص خواهد داد.


سایر ویژگی ها

پیشتر مهمترین ویژگی هایی که باید در طراحی سایت پزشکی مورد توجه قرار گیرد را گفتیم. با این حال ممکن است که شما با توجه به نیازهایتان ویژگی های دیگری مثل وجود بخش پرسش و پاسخ، سوال های متداول، مراقبت های بعد از درمان، ارزیابی آنلاین و... در نظر داشته باشید که میتوانید به راحتی همه امکانات مد نظر خود را در سایت خود داشته باشید.

کسب و کار خودت رو گسترش بده

شما هم میتونید به راحتی با راه اندازی سایت خودتون کسب و کارتون رو گسترش بدید و درآمد بسیار بیشتری کسب کنید. تنها کافیه به ما زنگ بزنید یا فرم سفارش سایت رو تکمیل کنید تا برای مشاوره رایگان باهاتون تماس بگیریم.